پنجمین سالروز تاسیس شرکت تریتا

پنجمین سالروز تریتا : مهندس محمود قفقازی مدیرعامل تریتا ، با صدور پیامی پنجمین سالروز تاسیس شرکت تریتا را به همه کارکنان، نمایندگان، مشتریان و سهام‌داران این شرکت تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بخشی از صحبت های مدیرعامل تریتا

 

سلام
خدا را شاکرم که ما را مورد لطف و عنایت خود قرار داد تا بتوانیم با خدمت به مردم سرزمینمان قدم عظیمی در راستای سلامت کشور عزیزمان برداریم.
شانزدهم آبان ماه 1399، پنجمین سالروز تأسیس شرکت تریتا را که به یقین موجب تحولی عظیم در تولید محصولات پیشرفته ترمیم زخم کشور شده است را خدمت این خانواده بزرگ تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
شرکت تریتا در سالی که گذشت توانست با گام نهادن در مسیر رشد و توسعه و با همت و کوشش بی‌دریغ متخصصین خود در تولید پانسمان های پیشرفته درمان زخم با کیفیت ایرانی و جایگزین مشابه خارجی، افتخارات ارزشمندی را کسب نماید.
در پایان، مراتب قدردانی و سپاس خود را خدمت همه همکاران محترم ابراز داشته و سعادت، کامیابی و سلامتی شما عزیزان را از خداوند متعال آرزومندم. امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم ضمن تحقق چشم انداز شرکت تریت ا، در رسیدن به هدف نوآوری در سلامت همچون گذشته موفق باشیم.

محمود قفقازی
 

ویدیو پنجمین سالروز تریتا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *