تریتا در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی ایران هلث 2019

ایران هلث 2019

پس از برگذاری نمایشگاه بین المللی ایران هلث 2018، تریتا، در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی ، دارو و آزمایشگاهی ایران هلث 2019 (Iran Health)

نمایشگاه تجهیزات پزشکی

برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و دارویی، ایران هلث 2019 ، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای حوزه‌ی پزشکی در کشورمان همواره فرصتی مغتنم جهت ارائه و نمایش آخرین دستاوردهای فعالان این حوزه از قبیل تولیدکنندگان، صادرکنندگان، واردکنندگان و فروشندگان حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارو و آزمایشگاهی و همچنین انجام مذاکرات با هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی و گردهمایی با جامعه پزشکی می‌باشد که ضمن افزایش و ارتقا سطح دانش پزشکی به نیازسنجی هر چه بیشتر مجموعه‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات پزشکی و تجهیزات پزشکی می‌انجامد.

از مهم‌ترین دستاوردهای این رویداد، دستیابی به بازارهای پررونق کشورهای همسایه از طریق انجام مذاکرات با هیئت‌های تجاری خارجی می‌باشد.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دارو و آزمایشگاهی ایران هلث (Iran Health 2019)

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث 2019 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار گردید. تریتا ( طبا زیست پلیمر ) با حضور در این نمایشگاه در تاریخ 19 الی 22 خرداد 1398 با معرفی محصولات پیشرفته‌ ترمیم زخم تریتا مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

شایان‌ذکر است در بیست و دومین دوره از نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث ۱۵ شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا، چین، پاکستان، کره، هند و ترکیه حضورداشته و ۴1 هیئت خارجی نیز از آن بازدید کرده و به انجام مذاکرات با طرف‌های ایرانی پرداختند؛ در این دوره از نمایشگاه ۴۸۶ تولیدکننده ایرانی و ۲۸ شرکت نمایندگی داخلی گرد هم آمدند.

ویدیو تیزر نمایشگاه ایران هلث 2019


تریتا در نمایشگاه ایران هلث 2021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *